ست كول
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اهلا وسهلا بكـ , لديك: 0 مساهمة .
آخر زيارة لك كانت في : الخميس يناير 01, 1970 .  
الرئيسيةالتسجيلأحدث الصوردخول

حصرى هناا وبس ادخلوا بسرعة هتموتوا من الضحك....

كاتب الموضوعرسالة
حنين الحب
مشرفه
مشرفه
حنين الحب

الجنس الجنس : انثى

حصرى هناا وبس ادخلوا بسرعة هتموتوا من الضحك.... Empty
مُساهمةموضوع: حصرى هناا وبس ادخلوا بسرعة هتموتوا من الضحك....   حصرى هناا وبس ادخلوا بسرعة هتموتوا من الضحك.... Icon_minitimeالثلاثاء مايو 22, 2012 7:08 pm

واحد محشش ماشى فى الشارع قابل واحد قاله ازيك يا محمد انت اتغيرت اوى يا محمد عنيك ووشك وشكلك اتغير قوى يا محمد رد عليه وقاله انا مش محمد قاله

ياه وكمان غيرت اسمك .

محشش حلق شنبه دخل على أهله وهو بيضحك قال: تصدقوا والله ما عرفتكم

محشش مزور ورقة بنكنوت انما 10/10 مع ذلك مسكوه ياترى ليه ؟ عشان كان مزور ورقة بستين جنيه

محشش ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله مسطول تانى قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلى لقيت

مكتوب شقة للايجار قمت قعدت اخبط بس محدش رد علىّ قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق

اتنين محششين طينة طلبت معاهم ان اول واحد هيعدى من الشارع .. يقطعوا رقبته ويلعبوا بيها كورة فلقوا واحد معدى من الشارع أتاريه محشش اكتر منهم المهم وقفوه

و قالوا : له احنا طلبت معانا نطير رقبتك ونلعب بيها كورة راح مطلع سكينة وضربها فى دماغه وقالهم دا انا افسيها قبل ما تلعبوا بيها..

محشش بيسأل مسطول الساعه كام؟ قاله معرفش، قاله غريبه أنا عندي معرفش إلا خمسه

مره واحد محشش مروح بيته عمال يدخل فى المفتاح مش عارف فنزل الشارع لقى مراته فى البلكونه قالتله ايه يابو احمد ارميلك المفتاح قلها لا ارميلى الخرم

مره واحد محشش قاعد بيحشش مع مراته لغايه ما نسيوا نفسهم وفجأه حد خبط عليهم فقامت الزوجه وقالت جوزى.؟!.. فقام جوزها ونط من الشباك

مرة تلاتة محششين واحد بيقول للتانى انا لو معايا فلوس هشترى نص الكرة الارضية التانى قال وانا هشتري النص التانى التالت ومين قالكم انى هابيعها

مرة إتنين محششين بيكلموا مع بعض الاول: ليه سيارة الاسعاف واقفة امام الفرن الثاني: يمكن رغيف عيش اتحرق

مرة اتنين محششين قلعوا هدومهم وقعدوا يزقوا فى عمارة جيه حرامى سرق هدومهم بيبصوا وراهم ملقوش الهدوم فقالوا يااه احنا زقينا كتير

مره واحد محشش سال واحد طبيعي هي الساعه كام فالطبيعي رد الساعه عشره وعشره راحالمسطول قاله متقول عشرين وتخلص

اتنين محششين واحد بيقول للتانى يا أخ هوه النهاردة الحد ولا التلات رد وقاله يا عبيط النهاردة الاتنين راح قاله يا راجل !!!!!!!!!!!!!! الاتنين مع بعض؟؟؟؟؟!!!

كان فى واحد محشش دخل على بيتهم راح دايس على رجل امه قالتلو إيه ماشوفتنيش قال والله شوفتك بس فين مش عارف فين

اتنين رخمين اوي اتحكم عليهم بالاعدام فسألو الاول نفسك في ايه قال نفسي اشوف امي وبعدين سألو التاني نفسك في ايه قالهم نفسي متخلوهوش يشوف امه

إتنين ماشين فى الصحرا طلع عليهم اسد فواحد منهم رماه بطوبة وجرى بيبص وراه لقى صاحبة واقف بيقولة إنت مبتجريش لية قالو وانا مالى هو انا إللى ضربته

واحدة الدولاب عندها بيعمل صوت لما القطر بيعدى من جنبهم جابت نجار صلحه مرة و اتنين و تلاتة مرة قالتله و الله ما انتا ماشى الا لما القطر يعدى و أشوفه

هيتهز ولا لا شوية و جوزها جه و النجار من الخضة استخبى فى الدولاب …. لما جوزها شافه قاله و انت بتعمل ايه هنا قاله النجار لو حلفتلك بايه مش هتصدق

اني مستنى القطر .

مره واحد راح يعزى فى واحد صحبه فهو ماشى فى الجنازه قابل بائع بطيخ فاشترى واحده فالناس طول ماهيه ماشيه بتبص للبطيخه وتقول كلنا لها راح رادد عليهم

وقال محدش واخد منها حاجه

مره واحد اتحكم عليه بالاعدام فسأله عشماوى نفسك فى ايه قبل ما تموت فقعد يرفس ففكوه قالوه يا جزمه كنت هتخنق

مرة واحدة ست بتقول لجارتها الحقيني يا أم محمد بعت جوزي يجيبلي ملوخية راح مخبوط بأتوبيس … يالهوي وعملتي إية .. عملت بامية وامري لله .

مره واحد كان قاعد في الصاله مراته دخلت عليه لاقته بيقري في كتاب (الرجل سيد المنزل) فقالتله انت مش هاتبطل قراية الكتب الخياليه دي .

حان موعد اختبار المجانين فرسم الدكتور باب مقفول على الحائط واحد ركله والاخر بطحه وضحك الاخير فظن الدكتور أنه شفى فسألة عما يضحكه فقال له

المجنون:المفتاح فى جيبى

مرة واحد خد مراته جنينه الحيوانات و صورها جنب قفص القرود و علق الصورة فى الصالون و كتب تحت الصورة :هذه صورة زوجتى مع القرود ملحوظه زوجتى

الثالثه على اليمين .

واحد غني بيتهته فراح رحله على حسابه مع اصحابه طول السكه قاعد يقول “ن ن ن” لما وصلوا قالهم” نسيت الفلوس” فرجعوا طول الطريق قاعد يقول” ك ك ك”

فلما وصلوا قالهم” كنت باضحك عليكم”

واحدة بتقول لزوجها لو ما كنتش رضيت اتزوجك كانت حياتك بقت فاضيه قالها :ايوه بس محفظتي كانت حتبقى مليانه .

مرة دكتور تحليل امة ماتت قال تحاليلي ياما

مرة واحد غبي راح يخطب فوالد العروسة بيقولة احنا عايزين مهر عشرين الف جنية قام الغبي قاله له دا انا قدامي واحدة على خمس تلاف وحامل

سودانية لبست فستان أحمر وقالت لزوجها دلعني . .قال لها: يا فحم يا مولع !!
Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

حصرى هناا وبس ادخلوا بسرعة هتموتوا من الضحك....
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» هههههههههههههههههه مواقف هتموتك من الضحك...ادخل بسرعة وشوف
» سر جمال جسم اليابانيات....ادخلوا بسرعة
» موضوع غريب جدا... بجد ادخلوا بسرعة
» أغنية تحفة للاطفال....ادخلوا بسرعة
» قصة حقيقية مؤثرة جداا...ادخلوا بسرعة